piątek, 20 grudnia 2013

Paznokcie ombre :D


Jak je zrobić?
1. Wybierz dwa lakiery. Pomaluj paznokcie jednym z nich (od ciebie zależy czy najpierw ciemny czy jasny).Poczekaj aż wyschnie i pomaluj jeszcze raz.
2. Bierzemy gąbeczkę- są specjalne ale jeśli nie posiadasz możesz użyć gąbki do mycia naczyń ;-). Utnij kawałek nożyczkami.
3. Jeśli na początku użyłaś CIEMNEGO lakieru teraz czas na JAŚNIEJSZY.
Kawałeczek gąbki pomaluj tym  lakierem.

4. Następie delikatnie odbij lakier na paznokciach (mniej więcej w połowie).
5. Poczekaj aż wyschną.
6. Nałóż kolejną warstwę tym razem na same końcówki.
7. Teraz trzeba je wygładzić. Wystarczy jedna warstwa nabłyszczacza .
8. I gotowe !
Ja robiłam je właśnie tym sposobem i mi się udało :-)
Mam nadzieję że też spróbujecie ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥chętnie podejmuję współpracę z innymi blogami/stronami,
♥nie spamować, nie używać wulgaryzmów, nie wklejać łańcuszków,
♥za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć,
♥KAŻDY KOMENTARZ I OBSERWACJA TO MOTYWACJA I UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY c:

Dziękuję :3
Thank you :)